Szanowny Kliencie!
Pragniemy poinformować, iż okres gwarancyjny, który obejmuje produkty zakupione w naszym sklepie to 2 lata.
Gwarantem jest producent Towaru.
W zależności od daty złożenia formularza reklamacyjnego oraz od wady produktu, przysługują różne formy rekompensaty:
- Odbiór i zwrot 100% wartości zamówienia
- Wymiana towaru na nowy
- Częściowy zwrot wartości zamówienia
- Wymiana części produktu
W momencie wykrycia przez Państwa wady produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres info@cloon.pl lub kontakt telefoniczny z naszą infolinią 883 111 044.
W treści maila prosimy zawrzeć następujące informacje:
- Formularz reklamacyjny (dostępny w pierwszym mailu wysłanym przez nas po złożeniu zamówienia)
- Login lub Nick, a także dane kontaktowe
- Imię i Nazwisko adresata
- Nazwę produktu
- Zdjęcia wad produktu
Na ustosunkowanie się do Twojego wniosku mamy 14 dni. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku reklamacyjnego w momencie stwierdzenia wady powstałej w wyniku błędnego użytkowania produktu, błędnego montażu, ingerencji w strukturę produktu. Jeśli otrzymałeś towar uszkodzony, niezwłocznie poinformuj nas o tym. Adres korespondencyjny:
Cloon Sp. z o.o.
ul. Europejska 17
62-500 Konin