+48 883 111 044 /    info@cloon.pl   /  MAGAZYN PŁYT

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru bez podanie przyczyny:

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta produkt wytworzony na zamówienie (czyli wszystkie oferowane w niniejszym sklepie) nie podlega zwrotowi bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostawy. Powodem zwrotu może być oczywiście reklamacja i gwarancja.

Reklamacje:

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI: 1 rok
ADRES DO REKLAMACJI:
Cloon Sp. z o.o.
ul. Europejska 17
62-510 Konin
e-mail: info@cloon.pl

Dodatkowe informacje

  1. Reklamacjom podlegają towary uszkodzone oraz niezgodne ze specyfikacją zamówienia.
  2. Problem z towarem powinien zostać zgłoszony w formie pisemnej na adres: ul. Europejska 17, 62- 510 Konin bądź mailowej na adres info@cloon.pl z opisem problemu i dokumentacją zdjęciową.
  3. W terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, firma Cloon Sp. z o.o. powiadomi o swoim stanowisku w formie pisemnej w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie naprawiony, wymieniony lub Klient otrzyma zniżkę bądź zwrot pieniędzy (do ustalenia. w drodze dalszej procedury reklamacji).
  5. Naprawy lub realizacja napraw następuję najczęściej w ciągu maksymalnie 30 dni.
  6. Jeśli firma Cloon Sp. z o.o. przyzna Klientowi zwrot pieniędzy, konieczne jest wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i podanie konta bankowego, na które w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  7. W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłek od i do klienta pokrywa firma Cloon Sp. z o.o.